Födelsedag

Idag för 16 år sedan åkte min dotter, min lilla dotter, till BB med en jättemage! Oj vad nervöst, hon var ju inte stort mer än baby själv! Så följde ett antal nervösa timmar och någon gång tidigt dagen efter, hade babyn kommit. Och det konstiga hade hänt att jag blivit "mormor". Det lät ovant!  

Senare åkte jag ner till BB för att gratulera och titta på mitt barnbarn. Det första som slog mig förutom underverket att det kunnat ske, var att han var så söt och fin. Lika söt som min dotter varit som baby..........Bara några år före!

Sedan har den här lilla babyn vuxit till en egen person, en klok, intelligent, omtänksam, snygg och innerligt älskad dotterson och naturligtvis son och bror.

Jag känner mig inte så gammal! Så hur kunde det gå så fort!

Kommentarer
Postat av: malin

Ja, visst var han fin!:) Men du är iiinte gammal!



Kram dott

2009-04-21 @ 21:03:57
URL: http://wahlshalsobar.blogg.se/
Postat av: malin

Det är den 22:andra i dag!

2009-04-22 @ 15:35:46
URL: http://wahlshalsobar.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0