Annika ringde



Min fotkompis från sjukhuset! Hon är också enbent, så vi pratade lite om hur vardagen är på ett ben. Den haltar lite kan man väl säga.

Men jag har första klassens uppassning här hemma kan man väl säga. Och dott som kämpar med att lysa upp mina dagar. Såååå jag ska inte klaga.... bara lite.

Nu kan jag åtminstone sova utan jättefoten i sängen, men jag vaknar när jag vänder mig och lyfter foten högt upp för att komma runt. Ja, det bliver bättre! Skönt för den andra foten som slipper kollidera med jättepaketet!

Idag är det inte skönt ute, blåsigt och temperatur runt 10 grader, men det är ganska bra väder för nyplanterade växter i trädgården. Måtte nu rådjuren hålla sig borta också!!



Kommentarer
Postat av: malin

Ja, träna på!:)



Kram dott.

2009-05-05 @ 17:36:50
URL: http://wahlshalsobar.blogg.se/
Postat av: Malin

Jaaà jättetråkigt, vi saknade deeej! Men du är jätteduktig som tränar. Love you!!!!



Kramar dott.

2009-05-06 @ 19:27:48
URL: http://wahlshalsobar.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0